niedziela, 6 maja 2012

Hej znowu !
Przepraszam, że pisze dopiero tak późno no ale brak czasu, sami wiecie o co
chodzi :). Na początek mam pytanie. Czy ta czcionka przeszkadza w czytaniu? Bo
jedna czytelniczka zwróciłą mi uwagę. Będę wdzięczna jeśli napiszecie
czy na serio jest to głupia czcionka i kompletnie się nie da tego cztać :D.
Na końcu notki odpowiem na tagi. Dowiecie się o mnie czegoś więcej mam nadzieje. :)
Ogółem mi się tutaj spodobało, mam nadzieję że wam też.
Dzisiaj wstałam około 8, w sumie to nawet nie wiem czemu tak wcześnie.
Odrazu mówię że nie jestem rannym ptaszkiem, więc mnie to zdziwiło. Pomagałam mojej
mamie w pracach domowych a potem pojechałam do Karolinki.♥ Były straszne korki
bo był jakiś maraton czy coś w tym stylu.
Kupiłam sobie żółtą bokserkę i naszyjnik. Myślę, że ładnie wkomponuje się to z moją
bandaną, którą zakładam bodajże we wtorek ;P.
"Obiad" jadłam w MacDonald, więc trochę się przytyło. Haha :D
Pożyczyłam słuchawki od mojego brata, na wieczne nieoddanie. Buahhahahha :)
Mój palec wymiata, czyż nie? ;D Muszę sobie kupić kabel USB do aparatu bo mój
laptop nie ma wejścia na karte. Jezu -,-/. No ale nic.
Jutro mam równo 8 lekcji w tym dwa W-F. Lubicie uprawiać sport? Ja w sumie powinnam
bo chodzę do klasy sportowej, ale jakoś mi się znudziło. Codzienne robienie to samo
przyprawia człowieka normalnie o ból głowy. Gdzie tu różnorodność?!
A przepraszam, niekiedy tez biegamy : ). Chciałabym już jechać do Włoch na wakacje.
Myślę, że będzie tam fajnie może zachaczymy o Rzym po drodze, bo jeszcze nie
wdpominałam że jadę samochodem. Boję się latać samolotem. Mam jakieś przeczucie
że zaraz spadne chociaż leciałam już z jakieś 8 razy. Jednak nie zmienia to faktu, że
są piękne widoki.♥


No to teraz odpowiedzi :)
A więc zostałam otagowana przez :http://masqueradeballs.blogspot.com/

Pytania:
 Lubisz rysować?
Bardzo.♥
 Ulubiony gatunek muzyczny?
Pop.
 Jaki masz telefon?
Nokia.
 Ulubiony przedmiot w szkole?
Polski.
 Ulubiona pora roku?
Wiosna. : )
Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie lubie śpiewać, spotykać się z przyjaciółmi lub robić zdjęcia.
Bransoletka vs pierścionek
Pierścionek.
  Ciepło vs zimno
Ciepło.
 Psy vs koty
Psy.
Różowy vs niebieski
Niebieski.
 Muzyka vs Moda
Nie umiem wybrać, obydwie rzeczy bardzo lubię ; >.

28 komentarzy:

  1. Świetne widoki :)

    http://zuki-berlin.blogspot.de/2012/04/1st-giveaway.html
    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa ja lecę w niedziele za tydzień do Hiszpanii^^
    Ale na szczęście się nie boję, latałam już wile razy ;)
    To jest takie niesamowite<3
    PS
    Ciastka z orzechami :)
    Ale nie umiem nic więcej powiedzieć,
    bo dodawałam wszystko co było w domu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Jeju ja też bym chciała do Hiszpani. Fajnie masz *_*

      Usuń
  3. Będę tu wpadać ;]
    Ja raz leciałam samolotem ;]
    Ale ci zazdroszczę ... tych wakacji ;]
    Samochodem to nic w porównaniu jak jechałam 30 godzin autokarem do Londynu ;[
    tragedia .. grr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, tak długo? : O
      Ja mam zamiar jechac do Londynu w najbliższym czasie ale nie wiedziałam ze to tak dług trwa. ;<

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne widoki o jaa *...*

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm, przez Twój nagłówek nabrałam ochoty na nutellę, a jest już tak późno! ;)

    zapraszam do mnie -> fashprank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czcionka jest dobra, chociaż musiałam sobie troszkę powiększyć. ;D A ogólnie to skoro chodzisz do klasy sportowej, to może zaproponujesz nauczycielowi, jakaś różnorodność w lekcjach? ;> W sumie to ja już nie chodzę na wf, dostałam zwolnienie na cały okres liceum, ale moje koleżanki nie narzekają. Jak pierwszy raz leciałam samolotem, a to był chyba lot do Norwegii, to strasznie panikowałam, teraz już się przyzwyczaiłam, czasem po prostu nie ma wyjścia i inaczej niż drogą powietrzna się w pewne miejsca nie dostaniemy. ;) Dzięki za komentarz, dodaje Cie do obserwowanych, i zapraszam do siebie ponownie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bierz je :] ja ich nie chce, grubasy z nich :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czcionka jest OK tylko ten kolorek troszku przeszkadza w czytaniu.. Jakby tak troszq ciemniejszy to by było cudnie*.*
    Ja kocham sport! ;)
    W szkolę tylko na wf można odpocząć od pytań, kartkówek itp.;)
    fajna notka ;)
    oj mam tak sama jak ty ^^
    też strasznie boję się latać.. wizja upadku itp ;) haha oj zazdroszczę ci poniekąd że leciałaś już ;), a te widoki! nieziemskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czcionka jest ok, ale kolor mogłabyś zmienić na czarny:)
    Ja jeszcze nie leciałam samolotem:( A z chęcią bym pooglądała te piękna widoki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w życiu nie latałam samolotem. Chciałabym lecieć do Włoch albo Hiszpani do Loret de Mar :)
    Fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny banner!:D a sport to super sprawa:)
    miłego,
    na-nua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czcionka w niczym nie przeszkadza,a przynajmniej mi. Pozazdrościć ci tylko wakacji ! :))

    Fajniutki blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog, ale mi osobiście czcionka przeszkadza i to bardzo.

    Zapraszam bialedrzwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zawsze czytam kopiujac notke w tresc komentarza :P
    taki nawyk wiec czcionka nie przeszkadza a blogowi z cala pewnoscia dodaje uroku
    sama mam taka czcionke i bardzo ja lubie

    OdpowiedzUsuń