sobota, 5 maja 2012

Hej.

Mam na imię Maja. Niektórzy znają mnie już pewnie z bloga "Nelly i Rose". Postanowiłyśmy
założyć nowe - oddzielne - ponieważ ustaliłyśmy, że tak będzie 
lepiej. Zazwyczaj nie umiem pisać o sobie :). Ale jeśli chcecie się 
o mnie dowiedzieć czegoś więcej, wystarczy wejść w rubrykę "o mnie" lub
"zainteresowania". Na wszelkie pytania będę starała się zawsze odpowiadać : >.
Wieczorem strasznie się błyskało i myślałam już, że będzie z tego burza ale na szczęście
przeszła bokiem. Przyznam, że boję się burzy :D. Ale są one dość rzadko więc da się
je jeszcze znieść. Ogółem dołuje mnie fakt, że w Poniedziałek do szkoły po 9 dniach wolnego.
Ale jeszcze 2 miesiące i upragnione wakacje. Ten rok szkolny strasznie mi się
dłuży, nie wiem czemu. Już mam zaplanowany pierwszy dzień wakacji.♥
Postanowiłam się zmienić, jak również swój styl ubierania się :P. 
Zacznę nosić więcej naszyjników i różnych ozdób, ale bez przesadyzmu ;d.
O dziwo moja mama kupiła mi dzisiaj czerwoną bandanę. Przyda mi się. :)
Nie mam co dodawać masakra.
Jakieś tam ze starej sesji. W Poniedziałek idę z Julią na zdjęcia więc zrobię więcej
na zapas. Haha :D. Zaczęłam jakoś fotografować przeróżne rzeczy, rośliny itp.♥
Myślę że nawet fajnie mi to wychodzi. Staram się, no! 
Dobra jest 1 w nocy i spać mi się chce.
Tutaj macie jedno z moich inspiracji. :)
Do zobaczenia.
 A, przecież nie może się obejść bez Yogurette.

87 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia;)
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog.. Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba ten blog!
    Obserwujemy? Ty 1! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie ♥
    z głooowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, dzięki za wizytę i zapraszam częściej :)
    jeśli chcesz to obserwuj, na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooh jak ja nie lubię tych czekoladek Yogurette ;p
    którego chłopaka z 1D lubisz najbardziej ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Ciekawy blog ; *
    + Obserwuję i liczę na to samo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie i mam nadzieję, że zostanie tak już do końca! ;) Śliczne zdjęcie. ;*
    Odp. do kom. na moim blogu:
    Pomysły na stylizacje mam właściwie z głowy, czasem inspiruję się jakimiś zdjęciami (np. z loveit), osobami, czy jeszcze czymś innym, ale i tak większość jest od początku do końca mojego autorstwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczkę kupiłam w zeszłym roku na dziale dziecięcym w Pepco :)
    Były jeszcze w kolorze czerwonym :)
    Z tego co wiem w tym roku również są dostępne, ponieważ całkiem niedawno je widziałam :)
    Kosztują jedyne 19,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. jeśli będziesz wpadać częściej to okej : >

      Usuń
  12. pozostaje zyczyc powodzenia w pisaniu bloga solo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladne zdjecie :) powodzenia w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam. Masz chęc się poobserwowac? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :)
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :*
    Obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  16. jestes strasznie ładna
    ładne zdjecia ;D
    interesujesz sie fotografią ? Przeslij do mnie pare fotek a chetnie je opublikuje na swoim blogu. Możesz dzieki tem zebrac wiecej czytelników. Wiecej dowiesz sie na moim blogu wchodzac do zakładki "wasze dzieła" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję :) ale jesteś słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś otagowana u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postara sie odpowiedzieć w następnej notce :*

      Usuń
  19. oczywiście że Cię kojarzę;*
    Świetny blog!*.*
    obserwuje bo uwielbiam Twoje notki;))
    Słodziak z Ciebie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog ;* Obserwuję ;) Piękna jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. zapowiada się bardzo ciekawie powodzenia w pisaniu kolejnych postów, 3maj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam cię już w zakładce ♥
    Czekam co dalej, skarbie♥
    Zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie, fajnie, tylko może zmień czcionkę bo strasznie trudno się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boski blog !
    Powodzenia ;**
    zapraszamm

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia ;))
    Super blog . Obserwuję i zapraszam do mnie ;))
    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog :)
    Obserwuje :)
    A właśnie mogłabyś wyłączyć żeby nie było potwierdź że nie jesteś robotem chodzi mi o te literki
    Fajnie jak byś je wyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ♥♥♥ fajny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  28. naglowek super i ostatnie foto tez kuszace ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuje za komentarz, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia :DD
    Zapraszam do mnie : thelaststories.blogspot.com :p

    OdpowiedzUsuń
  31. O widzę , że fajnie się zapowiada ;D
    Dodaje sie do obserwatorów i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Już ci napisałam z e-maila muffinkowy_raj@onet.pl
    tą instrukcję :)
    Mam nadzieje , że pomogłam
    Mogłabyś zajrzeć do koleżanki a i może zostawić jakiś komentarzyk :)
    http://storyblablaxd.blogspot.com/
    Dzięki z góry
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie się zapowiada ! Ładne zdjęcie. :)
    Zapraszam również do mnie, jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwacji! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno będę wpadać, tak jak na poprzedni ^^

    OdpowiedzUsuń